Ccgforum's Weblog

Just another WordPress.com weblog


1 reactie

Bijwerkingen Mexicaanse griep vaccin ‘vallen mee’

Dit bericht was gisteren te beluisteren op de journaals van de TV. Volgens het Nederlandse Bijwerkingencentrum Lareb vallen de bijwerkingen van de Mexicaanse griepprik erg mee. “Een blauwe plek, een zwelling of een pijnlijke arm, dat zijn wel zo’n beetje de bijwerkingen die optreden na vaccinatie met de prik tegen de Mexicaanse griep”. Een geruststellende gedachte? Nee, een te verwachten reactie die volledig past binnen de eerder door mij aangegeven definitie van ‘bijwerkingen’.

De meest bijwerkingen van de vaccins zullen niet optreden binnen de korte termijn waar het RIVM en nu dus ook het Lareb van uitgaan. Ook hier weer onvolledige en daarmee onjuiste informatie. De te verwachten bijwerkingen zullen in de maanden en jaren na de prik optreden en dan inmiddels al lang niet meer als bijwerking worden beschouwd. [Kijk ook eens naar de ‘Casuïstiek vaccinatieschade’ op 21/10]. Een ieder is gewaarschuwd, als er in de maanden of jaren na deze prik serieuze gezondheidsklachten ontstaan doet u er voor de kans op herstel goed aan om rekening mee te houden dat er een mogelijke relatie is met deze griep vaccinatie. Alleen homeopaten die ervaring hebben met het ontstoren van blokkades als gevolg van bijvoorbeeld vaccinaties kunnen u dan werkelijk helpen. Het homeopathisch middel dat gemaakt is van het Mexicaanse griep vaccin ligt al klaar dus we zijn er klaar voor. Ik gaf het al eerder aan, en voor de critici onder de lezers nogmaals. Het toedienen van een homeopatische bereiding (eigenlijk ‘Isopathisch’) van het vaccin is de enige manier om ondubbelzinnig aan te tonen dat er een door het vaccin veroorzaakte blokkade is (=diagnose). Met behulp van deze medicatie is de blokkade dan ook te elimineren, met alle gezondheidswinst van dien.


Een reactie plaatsen

Casuïstiek: vaccinatieschade

Eczeem a.g.v. tetanus vaccinatie

Het betreft hier een 45 jarige man die gedurende enkele jaren in Spanje heeft gewoond. Zijn hoofdklacht is ‘ernstig eczeem’ en daarvan is geen woord overdreven.

Het betreft een heftig open eczeem waar ‘s morgens het vocht gewoon uitloopt. Enorme jeuk. Wordt er ‘gek’ van.

De klachten zijn circa 4 jaar geleden geleidelijk aan ontstaan, eerst op de handen en later ook op de voeten. In Spanje waren de eczeem klachten in de wintermaanden minder aanwezig en in de zomermaanden juist meer. Heeft Prednisonkuur gehad in Spanje.

Geen ziekte voorgeschiedenis. Laatste tijd last van de maag en mogelijk allergische klachten. Veel stress gehad. Rookt circa 30 sigaretten per dag.

In de periode voorafgaand aan het ontstaan van het eczeem is het volgende gebeurd:

Nadat hij bij het zwembad een wond  had opgelopen aan z’n voet heeft de huisarts een tetanus injectie gegeven. Hij heeft hierop flink heftig gereageerd, is enkele dagen flink ziek geweest met hoge koorts, voelde zich erg grieperig.

Naast wat ondersteunende orthomoleculaire middelen, een Vitamine E crème en een homeopatisch middel schrijf ik hem een nosodekuur voor van het Tetanus vaccin. Vanaf het moment dat hij met de nosodekuur begon was er een heftige verslechtering; hij voelde zich doodmoe en de griepverschijnselen, die hij herkende van destijds (na de vaccinatie), kwamen terug, daarnaast verergerde het eczeem. Deze reactie bewijst dat er inderdaad een tetanusvaccin blokkade aanwezig is. Als ik heb ruim 3 weken later terug zie heeft hij een ware metamorfose ondergaan. De huid is helemaal gaaf en hersteld op de voeten na. Maagklachten zijn veel beter. Ook heeft hij heftig emotioneel gereageerd in de achterliggende periode, maar is nu zichtbaar gelukkig met de opmerkelijke verbetering.

Ik leg hem uit dat de ontstoringskuur met de tetanusvaccin nosode nog niet volledig is afgerond en dat dit wel belangrijk is om ook het restant van het eczeem te laten genezen.

Als ik hem weer een maand later zie is de huid helemaal hersteld. Hij is nog steeds met de ontstoringskuur bezig en heeft nog licht jeuk daags na de inname van de nosode. Dat duidt erop dat de blokkade nog steeds niet helemaal weg is.

Hij krijgt het advies om de supplementen op te maken en het homeopatisch middel te stoppen. Alleen de nosodekuur wordt nog afgemaakt. In minder dan 2 maanden tijd is een ernstig eczeem genezen door de oorzaak aan te pakken; blokkade a.g.v. de tetanus vaccinatie.